MARKETING RAAD
De MarketingRaad is een unieke opzet met als doel ondernemers, marketingmanagers en marketingmedewerkers permanent en voornamelijk hedendaags te blijven voeden met de meest recente do’s & dont’s op vlak van marketing er is immers niets in zo’n snelle evolutie.
Waarom
​Omdat hedendaagse marketing een zeer belangrijk onderdeel binnen de bedrijfsvoering is. In zo’n sterke evolutie dan een permanente scholing noodzakelijk is.
Wat
​Dankzij zijn aanwezigheid als top marketingadviseur bij ondernemingen weet de trainer zijn trainingen uiterst doelgericht en bijzonder hedendaags te brengen.
Hoe
Maandelijkse afspraak met gelijkgestemde professionals en met als absoluut doel antwoorden te krijgen op hedendaagse uitdagingen en concrete actie te ondernemen.
Wie
Marketing professionals en addicts die de absolute wil hebben de beste te zijn en die weten dat permanente training op topniveau hiervoor noodzakelijk is.
Dit initiatief;
laat maximaal 11 leden per groep toe;
bestaat uit 1 groep (11 deelnemers);
duurt 3 uur per afspraak;
gaat 10 maal per jaar door;
geeft de deelnemers de mogelijkheid aanwezig te zijn op het jaarlijks collectief event (met alle raden samen = +88 deelnemers);
is door zijn krachtig netwerk en doelgerichte leerstof integraal terug te verdienen.
​
Het programma
De MarketingRaad komt 10 maal per werkjaar samen op de Humanizer Academy te Gits.
​
In de periode voor elke bijeenkomst kunnen de leden eveneens al hun uitdagingen permanent doorsturen. Onze Marketingexpert zal de vragen en uitdagingen bundelen en van sluitende antwoorden en oplossingen voorzien binnen het kader van deze bijzonder interactieve en hedendaagse opleiding.
In het jaartraject behandelen we onder andere volgende onderwerpen anno vandaag.
-
Waarom aan marketing doen?
-
Waarom werkt klassieke marketing niet meer?
-
Wat drijft de consument? Ratio vs emotie. Bewustzijn vs onderbewustzijn.
-
“In plaats van te focussen op verandering, moeten we veel meer aandacht hebben voor hetgeen er nooit zal veranderen.” (Jeff Bezos). Hoezo? Is het net niet cruciaal mee te zijn met trends en evolutie?
-
Als minder dan 2% uw communicatie leest en/of converteert op uw website, waarom dan nog aan marketing doen?
-
Niet tevreden van de resultaten van je marketing? Hoe bepaal je naar welke verbeterpunten je aandacht naartoe moet?
-
Hoe werken de beruchte algoritmes van Google en Facebook?
-
Hoe kom je te weten wat je doelgroep bezighoudt?
-
Hoe schaal je je online business…. zonder budget?
-
Hoe doe je aan content marketing zonder gekke uitgaven?
Het tijdschema:
Eénmaal per maand op vrijdagvoormiddag van 09h00 (stipt) – 12h00.
​
Bijkomende voorwaarden leden:
Maximaal 11 leden per groep.
We zorgen voor geen concurrerende leden maar vol is vol (maximaal 4 groepen).
Als een lid afhaakt (ziekte, vertrek, ...) kan het bedrijf zonder meerkost een andere medewerker laten aansluiten*.
Investering voor een volledig werkjaar.
1.680€/pp netto NA KMO portefeuille** en exclusief BTW.
= amper 168€ **per maand / per training.
​
*mits het volgen van de KMO portefeuille richtlijnen.
** tarief voor kleine ondernemingen. Tarief middelgrote ondernemingen 1.920€/pp netto NA KMO portefeuille = amper 192€ per maand/per training.
​