top of page
Humanizer Klantentevredenheid

In kader van onze KMO portefeuille erkenning dienen wij een tussentijdse tevredenheidsenquête voor de lopende opleiding te houden. Dit neemt slechts 2 minuten in beslag.
Dankzij uw feedback kunnen we onze diensten in de toekomst nog beter afstemmen op de behoeften van zijn deelnemers!
Hoe professioneel vindt u ons? Hoe professioneel vindt u ons?
Hoe reageert ons bedrijf als u hulp/support nodig heeft?Hoe reageert ons bedrijf als u hulp/support nodig heeft?
Hoe ervaart u onze diensten?Hoe ervaart u onze diensten?
Wat vind u van de vakkennis van uw coach/trainer?Wat vind u van de vakkennis van uw coach/trainer?
Wat vind u van het enthousiasme van uw coach/trainer?Wat vind u van het enthousiasme van uw coach/trainer?
In vegelijking met onze concurrenten,is de kwaliteit van onze diensten beter?
Maken wij voldoende het veschil?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt aan anderen?
Mogen wij deze zin gebruiken als referentie?
Geef tot slot uw algemene tevredenheidscore.1/52/53/54/55/5Geef tot slot uw algemene tevredenheidscore.
bottom of page